dijous, 22 de maig del 2014

Crafty botigues a Granada

Hola!!

Fa un parell de caps de setmana vaig tenir la gran sort de, per fi, poder anar a Granada. Una ciutat que no havia vist mai i que, Alhambra de banda, és preciosa i encisadora.

Com sempre que visito una ciutat nova, abans d'anar vaig buscar botigues de llanes, merceries o qualsevol tipus de botiga on poder trobar tressors... sempre n'hi han!!

I vaig trobar-ne un parell o tres d'allò més xulis!! D'aquelles per a estar-se estona remenant i buscant i treien idees...

Comencem per les diguem-ne... modernes. La primera just al costat de l'Hotel, una botiga preciosa molt patchwork però amb llanes, cintes, scrap, eines, llibres...




Home suit home. 
https://www.facebook.com/HomeSuitHome

La segona una botiga enmig del casc històric, aquesta sí que només de llanes, o un grup de senyores feien les seves labors entre agulles, patrons, llanes...



Lola & punto
https://www.facebook.com/lola8punto

I ara ja les més clàsiques. Una botiga de llanes Pingouin de tota la vida, al costat de la catedral. Per què no n'hi haurà a Cornellà?


I una merceria (llàstima que la vaig trobar tancada...) amb tot un munt de cintes, per a tots els color i gustos, al costat de l´Alcaiceria, una mena de zoco àrab.


I aquí teniu la meva crònica des de terres andalusses. Una ciutat molt recomanable per a estar-se un cap de setmana i, a més, fer-hi una ullada a les "nostres" botigues.

Ah, i em vaig saber estar i no vaig comprar res!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada