dimecres, 20 de novembre del 2013

Bolsos de la iaia

Hola!!

Feia molt de temps que tenia ganas de provar de fer-ne un. Ja tenia el material comprat i només em faltaven les ganes i el pató, però com que amb els moneders em va costar tant de trobar un patró que m'agradés, em feia enrera amb el bolsos...

Però, cosses de la vida... el primer que provo, i em va encantar!! És just la mida que volia, amb unes pinces per a donar-li més volum. M'encanta com han quedat!!!

La lola m'ha fet de model per a que veieu la llargada i la mida. Són ideals per a portar de bandolera:



Per ara he fet dos models. la tela de topets blava i marró que tant m'agrada:


I una tela de kokeshis que vaig comprar a Nova York. és taaaant bufona!!


Si en voleu un, els tindreu a la venda per 20€ a la fira de Santa Llúcia de Cornellà!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada