dimecres, 18 de setembre del 2013

Que puc fer amb unes anelles de llauna?

Hola!!

M'encanta reciclar... és la sensació d'aprofitar una cosa que anava directe a les escombreries, donar-li una segona vida, treure d'un objecte quotidià i sense valor una peça única.

Per això quan vaig veure aquestes anelles vaig pensar... Matrioskas!!

I aquí les teniu. Pintades amb pintaungles de colors i amb tots aquells trossets de teles que mai llenço ( afortunadament!!), vaig fer tota una sèrie d'aquestes nines que tan robat em tenen el cor... no em digueu que no són bufones.


Falta possar-li un tancament per a que siguin un fermall, n'he fet dotze per ara i espero fer-ne moltes més, donen tant joc a la creativitat!!

Les tindreu a la venda a la Fira d'Entitats de Cornellà el darrera cap de setmana de setembre, al Parc de La Infanta de Cornellà, per només 2€!! Així ningú es quedarà sense.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada