dimarts, 17 de setembre del 2013

Nous moneders de boquilla

Hola!!

La meva darrera compra? Doncs unes boquilles per a fer monederets, gairebé no me'n queden i m'encanta fer aquest tipus de moneders, son tan... cuquis!!

Com que la experiència és un grau, després de fer servir el meu durant 4 messos he arribat a la conclusió que fóra molt millor fer-los una mica més allargats, d'aquesta manera també es pot ficar les targetes de crèdit o el DNI, i així si no vols portar el bolso sencer, pota portar només el monederet... m'encanta!!

La meva primera prova ha sigut aquest:


He fet servir una tela monísima de floretes, em vaig fer un vestit amb ella d'estiu l'any passat i m'havia sobrat una mica. Després de provar fins a tres patrons diferents, aquest és el guanyador. Allargat i amb un parell de pinces a sota per a donar volum, és ideal per a portar-ho arreu.

Els tindreu a la venda per 7€ a la propera Fira d'Entitats de Cornellà el darrer cap de setmana de setembre, però si no podeu esperar, podeu fer la vostra comanda a filsunics@gmail.com.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada