diumenge, 22 de setembre del 2013

Diumenge plujós, faldilla nova

Hola!!

Qué hi ha que doni més plaer que fer la teva pròpia roba? desde el disseny, al patró, la confecció, els detalls... és tota una experiència!! Aquella tela tan maca, aquell vestit que vas veure en una revista o a una noia que passejava pel carrer... tot pot fer-se amb paciència i ganes.

Aquest passat diumenge, com que no feia molt bon dia, la Berni i jo (la meva estimada màquina de cossir, és clar) ens vam possar mans a l'obra amb una peça de tela d'un vestit que m'havia sobrat. Volia fer alguna faldilla normaleta, res de l'altre món, una cosa senzilla per a poder portar a la feina i còmode com per anar en moto... les que porteu moto ja m'enteneu, oi?

Així que vaig pensar en un tall tipus evasé, vaig treure el patró i en dues horetes ja tenia la meva faldilla nova. Com que era massa formal, li vaig donar el meu toc Fils Únics amb una puntilla ben discreteta. Oi que ha quedat maca?



Com que és evasé no porta pinces, les úniques complicaciones són la vista de la cintura i la cremallera posterior. Voleu aprendre? Doncs a Une tu Creatividad ho pots fer!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada