diumenge, 1 de setembre del 2013

Descobrint nous mons!!

Hola,

Quant de temps oi? Clar, és que jo també faig vacances, eeehhh???

Com cada any, he estat a la terra de la meva mare, la costa de Lugo, on recarrego piles cada any i em relaxo després de dinar cosint sota el sol gallec que tan poc crema i tant soportable és.

Bé, que em desvio!! El cas és que l'ant passat, just quan acabava de tornar, vaig llegir en un blog (ara no recordo quin... perdó!!) que hi havia un botiga de teles, d'aquella que tenen retals i pots passar-te mitja vida remenant, a un poble molt a prop d'on ens estem... quina ràbia!! Així que un any després, allà que m'en vaig anar, amb la il·lussio continguda de tot un any esperant...

I el lloc no ens va decebre en absolut!! Una botiga amagada en un cantó d'una plaça, on a través dels vidres podies veure teles i teles i retals i botons i, i ,i... de tot!!


No sé quanta estona vam estar allà... les meves germanes, el meu home i jo. Ell feia d'escala humana, pobret, "Baixam aquella!! Aish mira aquella altre!!" i les meves germanes triaven cadascuna una tela per a un vestit que jo els faria.

La meva germana gran va triar una tela de mocador per aun vestit llarg d'estiu ( d'estiu 2014 pel temps que tinc ara, és clar!!) i l'altre germana una tela lila d'hivern per a un vestit ben xulo ( que ja l'he dit que serà ideal per a Nadal, que és quan li tindré fet...)


I jo vaig comprar una tela topets rosa, una verda amb conillets i una altra... amb nines mega bufona. Crec que la meva llista de teles ha pujat a 7 o 8 pendents de fer servir... ja no en compro més!! aish, a qui vull enganyar??
Els preus anàven des de 8€  el metre de les de cotó a els retalls que anàven a pes i crec que una mica el que la senyora li vingués en gana en aquell moment... no és que fossin hiper barates però si xafardejaves una estona podies trobar coses ben xules!!

Les meves teles!!


I les de les meves germanes:



Per si algú té pensat anar per terres galegues, aquí teniu l'adreça del lloc en qüestió:

O Fuso.Plaça Álvarez Miranda, 6 de Ribadeo, Lugo.

Ara em toca treballar-les!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada