dilluns, 18 de març del 2013

Samarretas de nadó personalitzades

Una de les feines més agraïdes i que més m'agrada fer és personalitzar samarretas. M'encanta possar tota la imaginació al poder i d'una samarreta senzilla i sosa, fer un treball alegre i únic.

Aquestes dues les he fet per al Roc, que acaba d'arribar al món i és mooolt trànquil i mooolt bó, així que se les mereix i molt:

He barrejat apliació i ganxet, perquè la mare del Roc sap fer aplicacions i havia de fer alguna cosa que ella no es pogués fer, sinó on és la gràcia? Així que tenim un arbre amb pomes i una mare ànec amb els seus aneguets. M'encatan com han quedat!!

Normalment els posso el nom, però aquest cop em venia més de gust deixar-les així:


Ara estic fent una sèrie per a vendre, a 12€ cada samarreta. Si en voleu, podeu fer la vostra comanda!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada