dimecres, 20 de febrer del 2013

Botiga de teles barates a Barcelona

Hola!!

Us tinc una mica abandonades... aish si és que el meu temps no dóna per a més!! El passat divendres vaig fer una de les meves tardes de moto i botigues que taaant m'agraden i taaant m'inspiren. Només vaig poder veure 3 de la llista que tinc, però mica en mica les aniré recorrent totes i explicant-vos el que trobi, en plan "reportero mas dicharachero", ja ja ja!!

Doncs divendres vaig anar per la zona de Arc del triomf, allà hi havia dues botigues que fa temps m'havien cridat la atenció: Hiper Retal i Casa Castelltort.

La primera, Hiper Retal (C/ Del Rec Comtal, 5), és una botiga de retalls (uy, quian sorpresa!!) i de teles molt i molt bé de preu, entre 3 i 4€ el metro i els retalls a pes. Tenen tela de piqué molt bufona, teles de cotó amb elastán perfectes per a vestits estiuencs, i tota mena de teles de tapisseria i loneta per a bolsos. Vaig mirar i remirar, i al final em vaig emportar una mica de piqué en blanc trencat i una de cotó amb elastán marroneta monisisima, crec que faré un vestit, ja us l'ensenyaré!!

La noia molt simpàtica i molt bon rotllo crafter a la botiga, us deixo unes fotos, ja veieu que es per a perdre's entre les teles!!

Segona parada, la central de les merceries Castelltort a Barcelona (C/ Trafalgar, 58). Un cartell a la porta que possa "Només venda a majoristes" em talla el rollo, però entro igualment a fer-hi un cop d'ull. Bé, està bé, és una merceria molt gran amb moltes cosses, em crida sobretot l'antenció la quantitat de clips i diademes pel cabell que tenen... mmm, algun dia he de fer clips amb flors de ganxet per al cabell, apa, no compro res però m'emporto idees!! El millor es quan surto, tenen una local petitet al costat que deu ser on fan els tallers, mireu quina cucada!!



I ja passades les 7, intento arribar a Oyambre (Roger de Lluria, 92). Agafo el meu mòvil (que faria sense tu!!) google maps, miro, remiro, memoritzo... al ataque!! Em perdo un parell de cops, que no és molt per a com sóc jo, però al final la trobo... GUUUAAUUUUU!!
És una botiga on hi ha una mica de tot, llanes, teles, punt de creu,... moltes dependentes, molt espai, taules amb gent fent mitja o trapillo o patchwork... l'ambient genial, m'encanta, multidisciplinar i cadascú fent la seva labor, amb ajuda de les mestres i dependentes, opinions de les clientas... semblan una gran familia. No compro res, perquè m'he propossat no comprar res més fins no fer una mica de lloc a casa, ja no sé on possar les cosses!! Però surto amb una pila d'idees i de ganes de cossir!!

Mireu quin goig:



I aquesta ha sigut la meva darrera aventura de botigues!! SEGUIREMOS INFORMANDO, ji ji ji.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada