dimecres, 5 de desembre del 2012

La màquina de cosir bé, gràcies!!

Segona part de l'aventura i desenllaç.
Dilluns a la tarda, arribo a casa correns, agafo la maquina amb tot el carinyo del món, la fico al maleter de la moto i, cap a Hospitalet!!
Semblava que portés un nadó a la caixa de la moto, esquivan tots els sotracs, sense fer frenades brusques... no em reconeixia a mi mateixa!!
Bé, arribo a quarts de vuit, entro, "Hola bona tarda" "Bona tarda, què li passa", "Doncs que s'enreda el fil a la canilla i ja no sé qué més tocar". La possem a sobre de la taula, la bona dona la enfila, li apreta una mica la tensió de dalt i... la molta mala pécora es possa a funcionar com si res. "M'has deixat per terra, amb la bona relació que teniem".... penso per dintre.
Bé doncs, millor, només era la tensió de dalt (que obviament havia apretat a casa jo també...) li dono mil gràcies, m'interesso per la Bernina 330 ja que hi estic "Aish, això si que es una màquina de cosir..." i me'n vaig.
Arribo a casa, la poso al seu lloc, guardo la de recanvi, la enfilo i... la mare que et va montar... TORNA A ENGANXAR-SE, la mato, li prenc foc, per què em fas això, jo que et posso el millor oli!!
Bé, no puc tornar a la botiga, em pendràn per idiota, si no ho han fet ja... A veure, soc enginyera i això és un enginy, no? doncs per nassos això ho arreglo jo.
Obro el compartiment de la canilla i començo a avançar a poc a poc... mmm, sembla que el fil s'enganxa al portacanilles... bé, tinc el portacanilles de l'altre màquina i són compatibles, puc probar. Probo i... miracle!! FUNCIONA!!
El meu marit, que sap que en situacions aixó més val possar-se ben lluny, s'apropa i em diu, "Què li passava, doncs" "Doncs el porta canilles que enganxa el fil" "Ah, no t'enrecordes que estaves canviant la canilla i et va caure a terra?"
OSTIES!! (perdó) és veritat, em va caure a terra, segurament es va doblegat la pata i per això anava malament.
Total, Bernina 1, Monica 0. No era problema de la màquina de cosir, si no que a mi em va caure el portacanilles a terra i es va doblegar lo just per a que no es veies però per a enganxar el fil...
Moraleja: abans d'anar a la botiga, prent-ho amb calma i mirat-ho tot bé, al cap i a la fi una màquina de cosir no és un enginy complicat...

FIN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada