dimecres, 29 d’agost del 2012

Ja som aqui!!

Qui digui que l'any comença al Gener... MIENTE!!

Ara, quan hem recarregat piles, hem tingut temps de parar, mirar al voltant, agafar aire i tornar a empènyer, és quan possem els objectius de l'any, fem balanç de l'any anterior i ens propossem millorar i arribar a les fites que ens marquem.

Dicho esto, què he fet creativament parlant aquestes vacances? Doncs Ninekas (de fet tinc a tota la familia possada, je je), bolsos de trapillo, i molt, molt broomstick lace.

Broomstick què?!? És un punt que combina les agulles de fer mitja amb les de ganxet, és molt senzill però molt entretingut, i m'estic fent una armilla (quina dèria que tinc amb les armilles de ganxet!!) Quan la tingui enllestida ja us la ensenyaré, es taaaan mona!!

Per ara, us puc ensenyar el bolso Galicia-Bilbo (es diu així perquè el vaig fer al cotxe en aquest trajecte... i no, no conduia jo!!)


I només per a donar-vos enveja, un parell de mostres del que he fet:

Admirar el cantàbric:

Anar de pintxos per Donosti:


Naixement del Urederra ( a Navarra, molt a prop de Lizarra... brutal!!)



Ara estem preparant el catàleg de cursos d'aqui fins Nadal, si si, Nadal està al caure!!
Espero poder-vos començar a explicar aquesta mateixa setmana.

Comencem doncs!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada