dijous, 15 de març del 2012

Red Work? Nooo, Green Work

Hola!!

De vegades, hi ha projectes que no hi ha manera, ho fas, ho desfas, tornes a dissenyar, compres robes i res, no et convenç.

Això és el maldecap que tinc ara... vull fer un capçal per al llit, alguna cossa de patchwork que barregi vàries tècniques: brodat, ganxet, celta... però ni hi ha manera de fer alguna cossa que em convenci. El que tinc clar és que vull que porti brodats amb la tècnica redwork, així que vaig començar per aqui.

I què és el redwork? Doncs és una tècnica de brodat molt senzilla: calques un dibuix en paper de seda, embastes el paper de seda a una tela clara (normalment lli) i comences a brodar per sobre de la linea del dibuix, de manera que al final, quan treus el paper de seda, et queda un dibuix molt maco al lli. Se'n diu redwork perquè normalment es fa en color vermell, però com que la meva habitació està pintada de verd i vull fer el capçal amb tons verds, doncs jo he fet greenwork, ja ja ja. Aquí teniu un parell de fotos, per a que sigui més entenedor:



I el trosset que porto fet, de més a prop:






I aquesta es la "lliçó" d'avui!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada